Beautifull Salat-O-Salam Ae Madina Ke Tajdar Salam Lyric in Urdu

 اے مَدینے کے تاجدار سلام
اے غریبوں کے غمگسار سلام

تیری اِک اِک اَدا پر اے پیارے
سو دُرودیں فدا ہزار سلام

رَبِّ سَلِّم کے کہنے والے پر
جان کے ساتھ ہوں نثار سلام

میرے پیارے پہ میرے آقا پر
میری جانب سے لاکھ بار سلام

میری بگڑی بنانے والے پر
بھیج اے میرے کردگار سلام

اُس پناہِ گناہ گاراں پر
یہ سلام اور کرور بار سلام

اُس جوابِ سلام کے صدقے
تا قیامت ہوں بے شمار سلام

اُن کی محفل میں ساتھ لے جائیں
حسرتِ جان بے قرار سلام

پردہ میرا نہ فاش حشر میں ہو
اے مرے حق کے راز دار سلام

وہ سلامت رہا قیامت میں
پڑھ لئے جس نے دل سے چار سلام

عرض کرتا ہے یہ حسنؔ تیرا
تجھ پر اے خلد کی بہار سلام



313+ Naat Lyrics in English & Urdu
 پروردگار عالم کے فضل ، کرم اور مہربانی سے ، انسانی طاقت اور بساط کے مطابق  احتیاط کی گئی ہے بشری تقاضے سے اگر کوئی غلطی نظر آئے یا لفظ درست نہ ہوں تو از راہ کرم مطلع فرما دیں۔ ان شاء اللہ عزوجل جلد از جلد میں ٹھیک کر دوں گا۔
 نشاندہی کےلیے ہم آپ کے بے حد مشکور ہوں گے ۔ آپ کا بہت شکریہ
tajservices99@gmail.com


More Naat Lyrics: